Jong N-VA Regio Kempen uit de startblokken

Op 7 juli 2012
Onder toeziend oog van Vlaams parlementslid Vera Celis ging vorige week Jong N-VA Regio Kempen uit de startblokken. Toon Witvrouwen uit Geel werd verkozen als voorzitter. Caroline Janssens uit Laakdal ondersteunt hem als ondervoorzitter en Jelle de Backer uit Rijkevorsel neemt als secretaris het papierwerk voor zijn rekening.

De N-VA kende de laatste jaren een sterke groei en niet in het minst bij jongeren. In de Kempen gingen dan ook de laatste maanden heel wat nieuwe jongerenafdelingen van start. Om deze afdelingen te ondersteunen en hun onderlinge samenwerking te verbeteren is een regionale jongerenwerking dus zeker op zijn plaats aldus de nieuwe voorzitter:

“Bedoeling is in de eerste plaats om alle N-VA-jongeren uit de Kempen samen te brengen. Uiteraard niet alleen jongeren uit die gemeenten waar we reeds over een eigen jongerenwerking beschikken, maar zeker ook de jongeren waar dit nog niet het geval is. Hen betrekken bij onze regionale werking in de Kempen, kan alvast een goede eerste stap zijn richting het oprichten een eigen jongerenafdelingen in meer Kempense gemeenten. Ook het vertegenwoordigen van het belang van de N-VA jongeren behoort tot het takenpakket van het bestuur.”

De overige bestuursleden zijn: Evelien Lievens (Geel), Thomas Ceusters (Geel), David Verhaert (Grobbendonk), Chris Willems (Oud-Turnhout), Matthias Janssens (Zoersel), Jowan Knockaert (Lille), Inge Van Esbroeck (Heist-op-den-Berg), Koen Huysmans (Dessel), Ann Kuppens (Turnhout) en Tim Spoormans (Arendonk)

Heeft jouw gemeente ook interesse in deze werking? Twijfel dan niet om contact op te nemen met:
  • Voorzitter Toon Witvrouwen: witvrouwen.toon [at] gmail.com - 0495 65 71 76
  • Ondervoorzitter Caroline Janssens: carolinejanssens87 [at] gmail.com - 0498 33 49 34