N-VA Geel ondersteunt sportclubs in onze stad

Op 14 november 2017, over deze onderwerpen: Ruimtelijke ordening, Sport
Kickboxen

N-VA heeft al jarenlang veel aandacht voor sporten in Geel. Onze sportclubs zijn trouwens stuk voor stuk hoogvliegers en leveren flink wat topprestaties af. Aandacht hebben voor sport doen we niet enkel via een ruimtelijk beleid dat veel ruimte biedt aan sportclubs, maar ook door verschillende Geelse sportclubs uit diverse disciplines te bezoeken en aan te moedigen.

Burgemeester Vera Celis en onze N-VA mandatarissen steken onze sportclubs graag een hart onder de riem. Onze Burgemeester is dan ook vaak aanwezig op de sportactiviteiten. En het moeten trouwens niet altijd de grote en bekende sporten zijn. Van katapultschieten en tafeltennis via Triatlon en zwemsport tot volleybal en basket, om atletiek en duivensport en een hoop andere sporten niet te vergeten. Allen verdienen en krijgen de Geelse sportclubs onze aandacht!

Zo moedigden schepen Bart Julliams en gemeenteraadslid Evelien Lievens onlangs de vechters van de Kick Box club NAKSU aan op het THUNDERSTRUCK VII, een boksgala van de bovenste categorie. Wij wensen deze club dan ook een dikke proficiat met hun succesvol Gala en hun verwezenlijkingen de laatste jaren.

Ondertussen is Bart Julliams bezig met een grote inhaaloperatie wat sportinfrastructuur betreft. Zo werkt hij aan een aantal ruimtelijke uitvoeringsplannen (RUP’s) die ervoor moeten zorgen dat alle ruimte wordt geboden aan de sport in Geel om verder te groeien.