Plantjesverkoop voor Kom Op Tegen Kanker was groot succes

Op 8 oktober 2017, over deze onderwerpen: Partij

Op 16 september werden op de Geelse Zaterdagmarkt plantjes verkocht voor Kom Op Tegen Kanker. Ook in de Geelse deeldorpen gingen vrijwilligers van deur tot deur om de kleurrijke azalea’s aan de man of vrouw te brengen. Ook de stad Geel en het Sociaal Huis engageerden zich, en onze mandatarissen van N-VA Geel sprongen mee in de bres. Bij deze bedanken we graag alle vrijwilligers voor hun inzet!

Allemaal kennen we wel iemand die getroffen werd door kanker. Bij N-VA Geel vinden we het belangrijk dat deze problematiek bespreekbaar gemaakt wordt, en dat kankerpatiënten zo goed mogelijk verzorgd en geholpen kunnen worden. De plantjesverkoop gaf onze mandatarissen de gelegenheid om een praatje te maken met de Gelenaars over dit moeilijke onderwerp.

De Gelenaar was deze actie duidelijk genegen. Op enkele uren tijd werden zo’n 150 kamerazalea’s verkocht. De prijs per plantje was 7 euro en ging volledig naar Kom Op Tegen Kanker.