Geert Sterckx

"In nood, kent men zijn vrienden."

Deze quote geldt eens te meer voor  Geert Sterckx.

Geert is 52 jaar oud, getrouwd en vader van een dochtertje van 7. Als geboren en getogen Gelenaar heeft hij gedurende 20 jaar expertise opgebouwd in de privésector maar Geert voelt zich pas echt in zijn sas als hij mensen in nood kan helpen. De keuze om van ambulancier / brandweerman zijn beroep te maken lag daarom voor de hand.

Echte ontspanning vindt hij thuis bij zijn gezin en in zijn tuin,maar toch vindt hij nog de tijd om samen met zijn dochter naar de karate-lessen te gaan.

“De wereld kan ik niet veranderen maar Geel heeft een bijzondere plaats in mijn hart en daarvoor wil ik me graag inspannen.”

De kordate aanpak van problemen door N-VA Nationaal, maar meer nog te mogen leven in een stad met een zeer bereikbare en aanspreekbare N-VA burgemeester die bovendien alomtegenwoordig is, heeft zijn keuze voor deze partij mee bepaald. ”Het is nooit gezien dat een burgemeester met oudjaar tijd maakt om de politie en andere hulpdiensten te komen bedanken voor hun gedreven inzet”, aldus Geert.

Een veilig Geel in een veilig Vlaanderen, milieu en groenbehoud, dierenwelzijn, en de zorg voor onze senioren staan alleszins met stip op zijn agenda.

Geert heeft een duidelijke visie over hoe we samen Geel nog leefbaarder en aangenamer kunnen maken.