Gilles Staquet

Onze Jong N-VA Geel voorzitter

Geboren op 16 februari 1997 en ook opgegroeid in Geel, draagt Gilles Staquet onze stad voor altijd in zijn hart. In 2019 ronde Gilles zijn Bacheloropleiding Rechtspraktijk en begon hij aan een schakelprogramma handelswetenschappen.

Gilles noemt zichzelf een rasechte Vlaming die, door de jaren heen, meer en meer interesse ontwikkelde voor het politieke landschap en het zodoende dan ook wou verkennen. Op 18 jarige leeftijd sloot hij zich aan bij Jong N-VA, een naar zijn zeggen, evidente keuze. “Omwille van de vele raakvlakken die ik terugvind in de partijlijn en het degelijke beleid dat de afgelopen zes jaar werd gevoerd in onze stad, wil ik me wat graag engageren en mee inzetten op de domeinen waar ik mogelijks iets kan betekenen.”

Als huidig voorzitter van Jong N-VA Geel, wil hij mee zijn schouders zetten onder de partij en deze nog verder uitbouwen. Gilles weet, als ex-scoutsleider, maar al te goed hoe belangrijk ons verenigingsleven en onze jeugdwerking is.