Dwars door Geel editie 2013

Op 23 juni 2013

N-VA Geel wenst de organisatoren te bedanken voor hun top organisatie die er voor zorgde dat de stratenloop ook dit jaar weer een succes was. Mede onder impuls van onze N-VA bestuurders was deze editie toch een beetje uniek.

De organisatie en de vereniging van de centrum handelaars beslisten voor het eerst om de handen in elkaar te slaan en met dwars door Geel de feestweek van het Geelse centrum te  openen, inderdaad een primeur. Hierdoor zijn 2 grote centrum evenementen, dit keer voor het eerst niet op hetzelfde weekend zoals vroeger maar 2 weken achter elkaar.  Een begin dat kan tellen om de markt tot “de plaats voor evenementen”uit te roepen.

N-VA wou als partij dan ook absoluut zijn steentje bijdragen en besliste dan ook om actief in groep aan dit evenement deel te nemen. Onder impuls van onze partijsecretaris Rudi Honinx werden de troepen in stelling gebracht. De Gele partij kleuren werden actief verdedigd. En ook al werd er door sommigen actief tijdens de koers voor het gele gevaar gewaarschuwd toch kwam iedereen succesvol aan.

En gezien N-VA ook een sociale partij is zorgde onze Gele bezemfiets voor de achterblijvers. Dus 2 keer de kracht van verandering ….