Kerstmarkt Geel 2014

Op 16 december 2014
N-VA Geel wenst de organisatoren van de Kerstmarkt van dit jaar te feliciteren. Het was een waar succes. Doordat het aantal stands die alcohol mochten verkopen werd beperkt, zag je een ruim aanbod aan andere leuke zaken in de standjes verschijnen, tot groot jolijt en tevredenheid van de vele bezoekers van deze editie. Ook het hooi aan de Kerststal wisten de kleintjes onder ons te appreciëren.
De opstelling van de kerststal in het midden van de markt droeg bij tot een ware kerstsfeer. De standjes waren op een zeer logische manier opgesteld waardoor men door gewoon de stroom te volgen elk standje kon bekijken en bezoeken. Geen verborgen hoeken meer.
De jaarlijkse kerstmusical kende wederom een daverend succes. Thema dit jaar was: De prinses op de erwt in een regie van Ief Dams.
Enig minpunt zijn de vechtpartijen en ruzies door drank gevulde, verhitte gemoederen. N-VA betreurt ten zeerste dat deze enkelingen een wrang gevoel nalaten en zo de pret en het plezier van de talrijke bezoekers weet te bederven.
We hopen dat deze euvels volgend jaar dan ook niet meer zullen plaatsvinden.
Het Bestuur van N-VA Geel wenst iedereen vredevolle Kerstdagen.