Vier mee onze tiende verjaardag!

Op 3 november 2014
Beste leden en sympathisanten,

Vera Celis en Benny Eyckmans, de pioniers van N-VA Geel, nodigen u, uw partner en uw vrienden uit om samen met hen, de schepenen, de raadsleden en het bestuur 10 jaar N-VA Geel te vieren.

N-VA Geel werd in 2004 opgericht. Ondertussen zijn we 10 jaar verder en dit jubileumjaar willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Dit verdient een feest!

We verwelkomen onze leden, hun gezin en hun vrienden van harte op zaterdag 22 november vanaf 20 uur in Feestzaal Loana (Kievermont 11, Geel). Vrees geen vervelende lange speeches, maar verwacht u wel aan gezelligheid bij een natje en een droogje in een aangename muzikale omkadering. Dansen, praten en drinken kan tot 1 uur.

Graag inschrijven vóór 15 november op volgend e-mailadres: geel [at] n-va.be. Voor deze avond vragen we een kleine bijdrage van vijf euro per persoon, gelieve dit bedrag te storten op rekeningnummer BE55 3200 1478 9944 met vermelding van uw naam.

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van N-VA Geel