Kom mee feesten met het 11-juli comité op de Vlaamse Feestdag

Op 8 juli 2015, over deze onderwerpen: Cultuur, Verenigingsleven
Vlaamse Leeuw

Kom op 11 juli 2015 gratis bier proeven op de markt van Geel tussen 14u en 18u en stem voor jouw favoriete hobbybier.

Het 11 juli comité heeft ook toestemming gekregen om oldtimers op de markt te parkeren, dus de ideale moment voor alle oldtimerbezitters om hun pareltjes daar te tonen aan de Gelenaars

Het programma.

• Bierproeverij op de markt. Tussen 14u00 en 18u00.
  • Old timers op de markt die u kan bewonderen tijdens het bierproeven.

Het 11-juli comité hoopt u talrijk te mogen begroeten.  Maar u kan hen ook letterlijk een handje helpen.

• Er zijn nog mensen nodig om alles op te stellen tegen 14u00.  Tenten, tafels, statafels, stoelen, enz  worden vanaf 11u00 op de grote markt opgesteld.  Helpende handen zijn zeker nog welkom.
  • Bent u de trotse eigenaar van een oldtimer, kom dan zeker uw pareltje parkeren op onze markt.  Kent u iemand die een oldtimer bezit, nodig hem/haar dan zeker uit om dit pareltje op onze markt te parkeren.  Het 11-juli comité heeft de wens de markt vol te zetten met prachtige, glimmende old timers.

11 juli, de feestdag van Vlaanderen.  Het bestuur en de mandatarissen van N-VA Geel steunen graag het 11-juli comité in deze activiteit.

N-VA Geel nodigt u uit om de Vlaamse Leeuw uit te hangen op onze feestdag.

Bart Vanherck
Voorzitter N-VA Geel