Nathalie Papin: een Vlaamse madam met een plan.

Op 20 juli 2018, over deze onderwerpen: Partij, Verkiezingen 2018
Nathalie Papin

Nathalie is opgegroeid in Leuven maar woont al meer dan tien jaar, samen met haar man Raf en dochters Anaïs, Camille en Louise in Geel. Ze is sinds 2012 zaakvoerdster van BIJOU, haar  eigen juwelenmerk.Daarnaast werkt ze freelance als relationship manager voor een consultancy bedrijf.

Naast haar beroepsactiviteiten zullen mensen Nathalie wellicht ook kennen als actief lid van de ouderraad van de stedelijke basisschool De Burgstraat.

Als werkende mama van drie kids werd ze  een ervaringsdeskundige in het plannen en opvang zoeken voor de kinderen. De nood aan "flexibele" kinderopvang is zeer hoog en bijna onvindbaar. Ze wil ze zich graag engageren om hulp te bieden aan gezinnen bij het zoeken naar een evenwicht tussen hun profesioneel-  en gezinsleven.

Gezien haar ervaring binnen de tewerkstellingsector, wil ze graag inzetten op de tewerkstellingsmarkt: mensen sturen en coachen naar een job. "Ik ben ervan overtuigd dat voor ieder profiel een job klaar ligt, door de juiste methodieken in coaching en searching kunnen we beter matchen op de arbeidsmarkt", aldus Nathalie.

Last but not least wil ze graag haar expertise delen met de handelaars in Geel. "Als ondernemer weet ik als geen ander dat visibiliteit en mobiliteit een cruciale rol spelen in het aantrekken van klanten. Wat kunnen we nog meer doen om de economie een extra boost te geven?"

"Geel je komt er, je blijft er, een statement dat ik ten volle onderschrijf"!