Onze burgemeester zegent huwelijk in tussen twee IT-bedrijven

Op 28 februari 2018, over deze onderwerpen: Ruimtelijke ordening, tewerkstelling
Huwelijk Netropolix

Eergisteren heeft onze burgemeester een opmerkelijk huwelijk ingezegend. Naar aanleiding van de fusie tussen twee IT-bedrijven Netropolix en COVR, beloofden zaakvoerders Koen Vanlommel en Tim Sleebus elkaar eeuwige trouw. De huwelijksplechtigheid vond plaats naast de VOKA-gebouwen aan de ring in Geel, waar de twee binnenkort hun nieuwe kantoorgebouwen zullen vestigen. Onze burgemeester verheugt zich alvast op de vele nieuwe jobs die de twee zullen creëren voor de Gelenaren.

Geel is een aangename stad om te wonen. Niet verwonderlijk dus dat onze burgemeester geregeld een nieuw Geels huwelijk moet inzegenen. Maar het zijn niet enkel de koppels die zich graag in onze mooie stad willen vestigen. Ook vele bedrijven hebben een hart voor Geel. Onder N-VA-schepen van economie Pieter Verhesen leverde onze stad dan ook vele inspanningen om Geel aantrekkelijker te maken voor ondernemers.

Het was dan ook een kwestie van tijd vooraleer onze burgemeester ook twee bedrijven op Geelse bodem in de echt zou mogen verbinden. De eer van het eerste Geelse ‘zakelijke huwelijk’ viel te beurt aan Koen Vanlommel, zaakvoerder van Netropolix, en Tim Sleebus, zaakvoerder van COVR. De twee zullen hun liefdesnestje uitbouwen naast de VOKA-gebouwen aan de Ring in Geel, waar zij binnenkort hun nieuwe kantoren zullen bouwen.

Burgemeester Vera Celis is alvast verheugd dat de inspanningen van de stad om ondernemers naar Geel te halen duidelijk hun vruchten afwerpen: “Op termijn zullen er aan de Geelse Ring meer dan 1000 jobs bijkomen voor de Gelenaren.”