Dani Dries

Leren uit het verleden, uitkijken naar de toekomst

Dani Dries, (22/5/1958), is gehuwd met Vic Robeyn, moeder van Nadja en trotse moeke van Ward en Nell. Dani was in haar beroepsleven maatschappelijk assistente maar daarnaast  ‘ademde’ ze ook politiek. Als gewezen gemeente-  en provincieraadslid, heeft ze gedurende al die jaren behoorlijk wat kennis en ervaring opgedaan. Als uittredend OCMW- raadslid is ze zich zeer bewust van de noden van de Geelse samenleving en daar wil ze dan ook graag op inspelen.

Mede bepaald door haar opleiding, wil ze sterk inzetten op een algemeen welzijnsbeleid. Behoorlijke huisvesting voor jong en oud, betaalbare gezondheidszorg en  degelijke opvang voor elke zorgbehoevende, zijn de zaken waarmee ze het meest begaan is. “Ook een stevige lokale economie garandeert meer welzijn en welvaart.”

Dani vindt ontspanning in lezen en reizen,  maar het is vooral de politiek die haar het meest begeestert.

“Met mijn overstap naar N-VA-Geel hoop ik constructief te kunnen meewerken  aan het verder uitbouwen van een sociaal beleid voor alle Gelenaars. N-VA streeft naar  een sociale, welvarende, en veilige samenleving en daar wil ik me, samen met deze ploeg, optimaal voor inzetten.”