Lea Neyens

Lea houdt het netjes

Ook N-VA Geel heeft zowaar zijn trendsetters. Gemeenteraadslid Lea Neyens (16/02/1957) koppelt steeds  het nuttige aan het aangename en ontpopt zich tot een ware ‘plogger’. Plogging is een uit Zweden overgekomen hype, en de samentrekking van joggen en plocka (verzamelen) : een fitnesstrend waarbij je jogt / wandelt en gelijktijdig zwerfvuil opruimt. Zij doet dit al wandelend en ze heeft zich dan ook opgegeven als netheidsverantwoordelijke en probeert zo haar buurt proper te houden.

Samen met haar man Frans (Sooi) Baeten en hun ‘hondenkindje’ Casper, kan ze met volle teugen genieten van prachtige natuurwandelingen langs Geelse wandelwegen, maar ook Oostenrijk is voor deze sportievelingen geen onbekend terrein.

Op sportevenementen van allerlei aard kan je Lea mee horen supporteren van op de zijlijn, maar bij N-VA - activiteiten, pronkt ze steeds op de voorlijn.

Het ontbreekt deze dame nog lang niet aan voldoende motivatie en energie en ze is onlangs voorzitster geworden van Vl@s Geel. Vl@s staat voor Vlaamse actieve senioren.

Alleszins een fameuze sterkhouder binnen onze afdeling!